İş Dünyasında Müzakere, Pazarlık ve İkna Farkındalıkları

Aşağıda İş Dünyasında Müzakere, Pazarlık ve İkna Farkındalıkları eğitimine ait bilgiler yer almaktadır.

Eğitim Detayı
  • Tanışma / Sürpriz sorular
  • Eğitimden beklentin? / İlişki tasarımı
  • Güne nasıl başladın? / İlk müzakeren neydi?
  • Nasıl Paylaşırsın? / Yetişkin ve çocuk yaklaşımı
  • Müzakerenin Amacı / Müzakere nedir ne değildir? 
  • Deneyimlerinizden ‘’Rol Model’’ aldıklarınız.
  • Üstadların yaklaşımları / Bize ne ifade ediyor?
  • Uzlaşmanın yolu nereden geçer / 4 alternatif
  • Oyunda güç dengesi / Güç transferi
  • 3 ana bölüm / Öncesi – Sırası ve Sonrası
  • Müzakere planı çıkarmak
  • Açılış prensipleri / Kaçınılması gereken davranışlar
    • Uygulama; Ekstra Bütçe / Değerlendirme
  • Süreçteki 4 ana görünmeyen
  • Müzakere Stilinizi Tanıyın / Karşı Tarafın Müzakere Stilini Anlamak
    • Uygulama; Satan ve Satın alan- İskonto kullanımı
  • Müzakerede 4D ve Piyasa kuralları
  • Konuşma dengesi / Temel soru tarzları
  • Güçlü Soru / Satır aralarını okumak
  • Anlaşma bölgesi / BATNA ve ZOPA
  • İknanın 7 başlığı 
  • Z Raporu / Cebinde ne ile arılıyorsun?
Diğer Bilgiler
#645
BölgePeryön Merkez
Eğitim Adıİş Dünyasında Müzakere, Pazarlık ve İkna Farkındalıkları
Eğitim TipiAçık Sınıf Eğitimler
LokasyonZoom
Eğitimin Amacı

Hayatımızın hemen her alanında müzakere içindeyiz. Farklı konu ve kişilerle yaptığımız müzakerenin kapsamı ve güç dengeleri değişebilir ama müzakere gerçeğinin hayatımızda kapsadığı ve etkilediği alan yadsınamaz.

Müzakerelerimiz bazen müşterilerimiz ile bazen tedarikçilerimiz ile bazen proje ortaklarımız ile bazen aile bireylerimiz ile olabiliyor. Tümünde ortak nokta şu ki; hedeflerimize ulaşmak, kendi şartlarımızı belirlemek, sınırlarımızı netleştirmek veya başkalarına yardım etmek istiyorsak müzakere becerilerimizi geliştirmeliyiz.

Başarılı müzakereler için hazırlığın, sürecin ve sonrasının iyi planlanması ve yürütülmesi çok önemlidir. Program; satış ve diğer müzakereci ekiplerinin, etkili müzakere için farkındalık ve beceri düzeylerini arttırmaya destek olacak, müzakere stillerini ortaya çıkararak karşılarındaki kişinin tarzına yönelik müzakere sürecini yönetmelerinin önemi konusunda yetkinliklerini geliştirecektir. 

Her görüşme, aslında bir müzakere ve ikna sürecidir. Sürekli müzakereyi lehinize sonuçlandıramayabilirsiniz ancak daha bilinçli ve daha iyi yapılandırılmış bir müzakere süreci yönetimini deneyebilirsiniz. Elde ettiğiniz sonuçlar, doğru zamanda yaptığınız ve çoğunlukla doğru zamanda yapmadığınız dokunuşların sonucu olmaktadır. Yüksek performans ise bilinçli yapılandırılmış bir müzakere, pazarlık ve ikna yönetimidir.

Eğitime Kimler Katılmalı?

İç veya Dış müşteride, kurumunu temsil eden ve gündem konularını görüşen geniş kitlenin katılımı uygundur. 

Eğitim Başlangıç Tarihi12.06.2025 09:30
Eğitim Bitiş Tarihi12.06.2025 16:30
DurumAçık
Oluşturulma Tarihi28.04.2025 16:26
Katılım Ücretli Mi?Evet
Katılımcı5.000,00 TL (%20 KDV hariçtir)
PERYÖN Üyesi4.000,00 TL (%20 KDV hariçtir)
EğitmenZafer Ünver
Eğitmen Detayı

Zafer Ünver, profesyonel kariyerine Eğitim ve Gelişim Danışmanı & Profesyonel koç olarak devam etmektedir. Özetle;

  • Eğitim ve Danışmanlık, Eğitim + 7 yıl,
  • Profesyonel Koç + 5 yıl,
  • Satış + 20 yıl,
  • Turizm + 8 yıl olmak üzere iş hayatının içerisinde yer almıştır. 
  • Uludağ Üniversitesi / Turizm mezunudur.
  • Yaş 54, Sarıyer İstanbul’da yaşamaktadır.

Eğitim ve Performans Geliştirme Danışmanlığı

30 yılı aşan profesyonel iş hayatıma, kurum veya odak gruba özgü eğitim tasarımı ve eğitimler vererek devam etmekteyim. Sadece son 7 yılda 11.000’in üzerinde kişi ile, 4.500 saat yüz yüze veya online eğitim yolculuğum oldu. 

Bilgi paylaşımlarında her kurumun ihtiyacına göre dizaynı, öğrenirken motivasyonu, interaktif ve modern yöntemleri çok önemsemekteyim.

 

Profesyonel Koçluk

ICF Temel ve İleri seviye programlarını tamamlayarak Level 1 ve Level 2 sertifikalarımı aldım. PCC yeterliliğinde kayıtlı koçluk deneyimine sahibim. Kurumlara ve bireylere gelişim alanlarında profesyonel koçluk vermeye devam etmekteyim. 

 

Yönetim Danışmanlığı

Kurumların  uçtan uca tüm yönetim süreçleri, satış-saha ve tedarik süreçleri, performans yönetimleri, tüm yönetsel raporlamaların kurgulanması ve yayınlanmasına katkı vermekteyim.

 

Satış Yönetimi

Satış Temsilciliğinden, Türkiye Kanal Satış Müdürlüğüne, satışın tüm kanal ve kademelerinde 20 yılımı geçirdim Eğitim, danışmanlık ve performans yönetiminde satış dünyasından, bir satışçı diliyle, yönetsel bakış açısı ile değişken dinamikler üzerinden paylaşımı önemsemekteyim.

 

Hizmet Sektörü

8 yıllık Otelcilik ve İşletmecilik tecrübesiyle, sektörü ve çalışan profilini tanıyan, farklı bakış açısı ile gelişim alanlarına odaklı, Misafir Deneyimi ve Hizmette Mükemmellik  gibi sektörel eğitimlerle bilgi paylaşmaktayım.