İK İş Ortakları için Paydaş Yönetimi: Güçlü İlişkiler, Başarılı Organizasyonlar

Aşağıda İK İş Ortakları için Paydaş Yönetimi: Güçlü İlişkiler, Başarılı Organizasyonlar eğitimine ait bilgiler yer almaktadır.

Eğitim Detayı

1. İnsan Kaynakları İş Ortakları İçin Paydaş Yönetiminin Önemi

  • Paydaş yönetimi nedir? İK İş Ortaklarının organizasyondaki rolü
  • İK'nın organizasyonel hedeflerle paydaş beklentilerini nasıl uyumlu hale getirmesi gerekir?
  • İK İş Ortaklarının çevik organizasyonlardaki yeri ve iş liderleriyle etkileşimi

2. Etkili Paydaş Yönetimi İçin Stratejiler

  • Paydaş haritalama ve önceliklendirme teknikleri
  • İK İş Ortaklarının yöneticiler, çalışanlar ve diğer departmanlarla ilişkilerini güçlendirme yolları
  • Paydaş yönetiminde beklenti yönetimi ve zorlayıcı paydaşlarla başa çıkma stratejileri

3. Paydaşlarla Etkili İletişim Becerileri

  • Paydaş ilişkilerinde etkili iletişim, aktif dinleme ve empati geliştirme
  • İş birimi liderleriyle ortak hedef belirleme ve müzakere teknikleri
  • Zor geri bildirim görüşmeleri ve çatışma yönetimi

4. Çevik Organizasyonlarda Paydaş Yönetimi ve Değişim Yönetimi

  • Çevik organizasyonlarda İK’nın paydaş yönetimi rolü
  • Değişim süreçlerinde İK İş Ortaklarının stratejik yönlendirme yapabilmesi
  • Şirket içi paydaşları değişime hazırlamak ve adaptasyonu kolaylaştırmak

5. Vaka Çalışmaları ve Uygulamalar

  • Gerçek iş dünyasından alınan paydaş yönetimi senaryoları
  • Ekip içi rol oyunları ve stratejik paydaş yönetimi uygulamaları
  • İK İş Ortakları için atölye çalışmaları ve çözüm odaklı grup tartışmaları
Diğer Bilgiler
#646
BölgePeryön Merkez
Eğitim AdıİK İş Ortakları için Paydaş Yönetimi: Güçlü İlişkiler, Başarılı Organizasyonlar
Eğitim TipiAçık Sınıf Eğitimler
LokasyonZoom
Eğitimin Amacı

İK İş Ortaklarının (HRBP’lerin) stratejik paydaş yönetimi becerilerini geliştirerek organizasyon içinde daha etkili bir iş birliği sağlamalarına yardımcı olmaları hedeflenmektedir. Katılımcılar, paydaş yönetimi stratejilerini, iş birimi liderleriyle etkin iletişim kurmayı, beklenti yönetimini ve değişim süreçlerinde İK’nın stratejik rolünü öğreneceklerdir. Eğitim, çevik organizasyonlarda İK İş Ortaklarının güçlü paydaş ilişkileri geliştirerek iş hedefleriyle nasıl hizalanabileceğini uygulamalı çalışmalar ve vaka analizleri ile ele alacaktır.

Eğitime Kimler Katılmalı?
  • İnsan Kaynakları İş Ortakları (HR Business Partners – HRBP’ler)
  • İnsan Kaynakları yöneticileri ve uzmanları
  • İK’nın iş birimleriyle olan stratejik iş ortaklığı rolünü güçlendirmek isteyen profesyoneller
  • Organizasyonel dönüşüm süreçlerinde paydaş yönetimi konusunda yetkinlik kazanmak isteyen İK ekipleri
  • Çalışan deneyimi, yetenek yönetimi ve performans yönetimi süreçlerinde iş birimi liderleriyle daha güçlü ilişkiler kurmak isteyen İK profesyonelleri
Eğitim Başlangıç Tarihi04.06.2025 09:30
Eğitim Bitiş Tarihi04.06.2025 17:30
DurumAçık
Oluşturulma Tarihi29.04.2025 19:09
Katılım Ücretli Mi?Evet
Katılımcı6.000,00 TL (%20 KDV hariçtir)
PERYÖN Üyesi5.000,00 TL (%20 KDV hariçtir)
EğitmenNihal Kılınçoğlu & Mehmet Yiğit Coşkun
Eğitmen Detayı

Nihal, ODTÜ İstatistik bölümünü bitirdikten sonra kariyerine finans sektöründe başlamıştır. 22 yıllık kurumsal iş yaşamına Denizbank, Fortis ve TEB bünyesinde sırasıyla, teftiş, ticari bankacılık, iş analistiliği, perakende bankacılık, KOBİ Bankacılığı ve İK fonksiyonlarında görev almıştır. İş kollarında çalıştığı dönemlerde ürün yönetimi, pazarlama, proje yönetimi ve strateji alanlarında yöneticilik yapmıştır. Yine aynı dönemde pek çok kurum içi girişimcilik projesine imza atmış, yeni ürün ve hizmet alanları yaratmıştır. Çok uluslu projelerde görev almış ve bir süre BNPP BGZ için KOBİ Danışmanı olarak Polonya’da görev almıştır. Eğitim ve Gelişim Direktörlüğü yaparken eş zamanlı olarak TBB Eğitim Çalıştay başkanlığını da üstlenmiştir. En son Eğitim ve Gelişim Direktörlüğü pozisyonunda Agile ile tanışmış ve dönüşüme liderlik etmiştir. Kariyerinde 22 yılı tamamladıktan sonra deneyimlerini danışmanlık şapkası ile paylaşmak ve farklı sektörlerde ve ülkelerde bu deneyimleri ile yeni işler üretme kararı almıştır.

2020 yılından itibaren kurumlarda Agile dönüşümün İK merkezli yönetimi ve kültürel değişim alanında değer sağlamaktadır. Son dönemde IK agile, liderlik, yetenek gelişimi alanlarının yeni nesil çalışma modellerine uyarlanması ve hem çalışan hem de kurum içi optimum sonuçların elde edilmesi konusundaki çalışmalarına devam etmektedir.

 

Yiğit, Balıkesir Üniversitesi İktisat bölümünü 2011 yılında birincilikle tamamladıktan sonra iş hayatına HSBC Türkiye’de Kart Ödeme Sistemleri altında Chargeback biriminde başlamıştır. 2015 yılında Garanti Ödeme Sistemleri’ne geçiş yapmıştır. Burada, gönüllü olarak dahil olduğu Dijital Dönüşüm Projesi’nde Agile ile tanışmış. BBVA’nın 2018 yılında başlattığı inisiyatif kapsamında; İspanya'da Çevik Koçluk Kampını tamamladıktan sonra Garanti BBVA’da kurulan Agile Ofis’te görev almıştır. Dönüşüm içerisinde yer aldığı süre boyunca kurumdaki farklı bölümlerdeki takımlara koçluk yapmış . Agile, Scrum, Kanban eğitimlerini ve çeşitli rol güçlendirme programlarını vermiştir. Hayat boyu öğrenme mottosuyla çıktığı iş yaşamı yolculuğunda, Mayıs 2021 itibariyle ACM Agile Danışmanlık firmasına katılmıştır. Telekomünikasyon, IT, Bankacılık, Internet Hizmetleri, Gayrimenkul, Sigortacılık ve Turizm alanında faaliyet gösteren çeşitli şirketlerin dönüşüm yolculuklarına Çeviklik Danışmanı olarak destek olmaktadır.